Blogger Widgets

ΕΠΙΚΕΦΑΛΙΔΕΣ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ

ΤΡΕΙΛΕΡ - ΔΙΚΟ ΜΟΥ

** Ο πολίτης ουδενί των άλλων ορίζεται μάλλον ή τω μετέχειν κρίσεως και αρχής**

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ ΣΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ Ο ΑΝΙΣΟΠΕΔΟΣ ΚΟΜΒΟΣ Κ16 (ΚΟΜΒΟΣ ΛΑΧΑΝΑΓΟΡΑΣ) ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ



 

Παραδίδεται σε κυκλοφορία ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 (Κόμβος Λαχαναγοράς), στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ και της Εσωτερικής Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 23 Ιουνίου 2017, στις 11 το πρωί, παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 είναι ένα μεγάλο αναπτυξιακό έργο, προϋπολογισμού 52,6 εκατ. ευρώ, που χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας. Το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 στη συμβολή του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ με την εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, που διαμορφώνεται στη θέση του υφιστάμενου ισόπεδου κόμβου, καθώς και η αναδιαμόρφωση των προσβάσεων της εσωτερικής Περιφερειακής.
Περιλαμβάνει τρεις γέφυρες, δεκάδες χιλιόμετρα δρόμων, παράπλευρο οδικό δίκτυο 10,5 χιλιομέτρων και βελτιώσεις βατότητας του άξονα ΠΑΘΕ (Πατρών – Αθηνών – Θεσσαλονίκης – Ευζώνων) και της εσωτερικής περιφερειακής οδού Θεσσαλονίκης, ενώ εξυπηρετεί τη σύνδεση του βασικού οδικού δικτύου της Κεντρικής Μακεδονίας με ορισμένες από τις σημαντικότερες υποδομές, αλλά και το πολεοδομικό συγκρότημα Θεσσαλονίκης.
Ο ανισόπεδος κόμβος Κ16 είναι ένας από τους μεγαλύτερους ανισόπεδους κόμβους της χώρας και ενδεχομένως ο πλέον επιβαρυμένος από πλευράς κυκλοφοριακού φόρτου. Η κατασκευή του καταργεί την ισόπεδη σηματοδοτούμενη συμβολή του ΠΑΘΕ με την Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, με αποτέλεσμα την αύξηση του επιπέδου της οδικής ασφάλειας, αλλά και την αναβάθμιση του συνόλου της περιοχής. Έχει δε ιδιαίτερο συμβολισμό, καθώς αποτελεί ουσιαστικά τη νέα πύλη εισόδου της πόλης (από τα δυτικά), του Λιμένα Θεσσαλονίκης και της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης (από τα δυτικά), αναδεικνύοντας την εξωστρέφεια και την προσπάθεια εκσυγχρονισμού της Θεσσαλονίκης με ένα μεγαλόπνοο, πρωτοποριακό και λειτουργικό έργο.
Αξίζει να σημειωθεί ότι όλες οι εργασίες για την κατασκευή του ανισόπεδου κόμβου Κ16 και του κυκλικού κόμβου εκτελέστηκαν υπό συνθήκες συνεχούς κυκλοφορίας τόσο του αυτοκινητόδρομου ΠΑΘΕ όσο και της Περιφερειακής Οδού Θεσσαλονίκης μετά του παράπλευρου οδικού δικτύου.
Σημείο συνάντησης για τους εκπροσώπους των ΜΜΕ:
Το σημείο όπου θα πραγματοποιηθεί η παράδοση του έργου του ανισόπεδου κόμβου Κ16 σε κυκλοφορία είναι :
  • Με κατεύθυνση από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα από τον ΠΑΘΕ, ακολουθείται ο δρόμος που οδηγεί στην Εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης.
  • Με κατεύθυνση από Εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης, στο σημείο που τέμνεται η Εσωτερική Περιφερειακή Οδός με την οδό Πόντου.
  • Με κατεύθυνση από Αθήνα προς Θεσσαλονίκη από τον ΠΑΘΕ, ακολουθείται η έξοδος προς την Εσωτερική Περιφερειακή Οδό Θεσσαλονίκης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου